MCC Baggrund.jpg

MIDDELFART

CYKEL CLUB

Landevejscykling

for børn og unge, drenge og piger

... og voksne

MCC_Loebet.jpg
Sponsorer.jpg

START

TIL CYKLING

Middelfart Cykel Club er en cykelklub under Danmarks Cykel Union for børn (fra 8 år), unge og voksne, der gerne vil køre rigtige cykelløb på konkurrenceplan - men også for de børn og unge, som bare gerne vil dyrke landevejscykling uden at køre løb hver weekend.

Cykling i MCC er for alle! Vi har et stærkt fokus på fællesskabet og glæden ved cykling, men vi har også fokus på at skabe rammer for talentudvikling. Vi træner tirsdag og torsdag kl. 17.00 - 19.00, fra april til oktober... og forældre er altid velkomne til at køre med til træningen.

Der er mulighed for at låne en racercykel helt gratis i den første måned, hvis du ikke selv har en racercykel og gerne vil gå til cykling. Og efterfølgende kan cyklen lejes af

klubben for 100 kr. pr. måned.

Hvis du gerne vil starte til cykling i MCC eller træne med et par gange for at prøve det af, så ring eller skriv til Mads Dellgren og lav en aftale: Tlf. 23 20 06 13 //

Email. mcc.kontakt @gmail.com

Vi er altid glade for at få nye ryttere, og selvom det hele kan virke nyt og fremmed, så lærer du hurtigt det vigtigste.

Vi glæder os til at se dig

MIDDELFART CYKEL CLUB

MCC JS.jpg
MCC_rødTrans.png
MCC Løb.png
MCC United er et cykelfællesskab for legesyge cykelentusiaster, der elsker at cykle og køre cykelløb - på asfalt, på grus, i regn og i sol, og som gerne vil være en del af et inspirerende, udfordrende og udviklende socialt cykelfællesskab.
Middelfart Cykel Club blev stiftet i 2004. Klubben er en licensklub under Danmarks Cykel Union, som har fokus på fællesskabet og glæden ved cykling samt på at skabe gode rammer for talentudvikling.
Hvert år afholder MCC licensløb på landevejene omkring Strib med deltagelse af Danmarks bedste børne & unge ryttere samt voksne licensryttere.

Find MCC

Middelfart Cykel Club

Teglgårdsparken 100

5500 Middelfart

Kontakt MCC

Tak for din henvendelse, som vi vil besvare hurtigst muligt.